Команда "Інклюзивно-ресурсного центру"
Людмила Крюкова Олександрівна - директор ІРЦ.
Досвід роботи на посаді практичного психолога Києво-Святошинського районного навчально-методичного центру практичної психології та дошкільних навчальних закладів (21 рік).
Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «практичний психолог-методист».
Консультант психолого-медико-педагогічної консультації (17 років).
“Працюючи на посаді практичного психолога та консультанта ПМПК чи не щодня зустрічалася з родинами, які виховують дітей із порушеннями психічного чи сенсорного розвитку. На їх долю випало нелегке випробування, що кардинально змінює життя, устрій, стосунки, мотиви в родині і її найближчому оточенні. На їх тернистому шляху «лікарні-центри-соцзабези-виконкоми-інші» на той час доводилося часто чути слова вдячності за пораду, підказку, спрямування до спеціалістів чи рекомендацію.
Це навчило мене не лише співчувати чужій біді, а й надавати змістовну консультацію батькам, здійснювати діагностичне вивчення особливостей розвитку пізнавальної, емоційно-вольової та соціально-педагогічної сфери дитини, допомагати педагогам в організації навчально-виховного процесу з дітьми, що мають особливості розвитку.
Особливу увагу я приділяла виявленню дітей з особливими освітніми потребами раннього віку, ділилася своїм досвідом з колегами – практичними психологами ЗДО та вчителями-логопедами закладів освіти району. З цієї тематики провела багато семінарів - практикумів, круглих столів, тренінгових занять з практичними психологами, вчителями-логопедами, вихователями, батьками.
Для цього проходила додаткове навчання й опанувала сучасні технології «Психосоматика», «Арт-терапія», «Школа порозуміння», «Наративна психологія», «Сімейні цінності» «Освіта дітей з ментальними порушеннями» (наявні сертифікати).
Здобула навички роботи з нормативно-правовою документацією, методичними посібниками, базами даних, навчилася ділового спілкування та організації й плануванню діяльності у методичній роботі.
Виконуючи роботу керівника методичного об’єднання практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти сприяла збагаченню та найкращому використанню знань і досвіду працівників.” - ділиться своїм досвідом Людмила Крюкова.
Стратегію розвитку комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Феодосіївської сільської ради вбачає у:
забезпеченні права доступу до освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку, створенні ефективних умов для забезпечення інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку кожної особистості;
Подоланні психологічного бар'єра неприйняття дитини з інвалідністю чи з особливостями розвитку у колективі однокласників, їх батьків, педагогів. Формуванні в громадах системи цінностей, що викликають співчуття, милосердя, співучасть, взаємодопомогу, доброту.
орієнтації на ефективне використання збережених систем і функцій дитини з ООП, здатних взяти на себе компенсаторно-корекційне навантаження, цілеспрямованому розвитку психічних процесів, що обумовлюють рівень опанування знань, умінь і навичок та відповідну освіченість дитини, її інтеграцію в суспільство.
Сприянні та розвитку інклюзивного простору в закладах дошкільної та середньої освіти територіальної громади, допомозі командам психолого-педагогічного супроводу закладів освіти в організації навчально-виховного процесу дитини з особливостями розвитку у пошуках гнучких і цікавих методів та прийомів подачі матеріалу, оцінюванні, врахуванні сильних сторін та потреб учня.
Співпраці з провідними науково-педагогічними установами та фахівцями в галузі спеціальної педагогіки та психології, корекційної освіти з метою впровадження нових ефективних технологій навчання та інтеграції дітей, що мають порушення розвитку.
Давиденко Оксана - практичний психолог.
Володіє психодіагностичним інструментарієм по визначенню готовності дітей до навчання в школі.
Володіє методами арттерапії та психоматики.
Займається профорієнтацією старшокласників.
Проводить просвітницьку діяльність з батьками.
Проводить заняття з елементами тренінгу на розвиток комунікативних навичок. Подолання тривожності та ін.
Здійснює психологічний супровід дітей з ООП в системі інклюзивного навчання.
Надає індивідуальні та групові консультації.
Глиняний Дем'ян - реабілітолог.
Досвід роботи: 2 роки
Методи реабілітації:
Мобілізація
Техніка постізометричної релаксації
Лікувальна гімнастика
Масажна терапія
Механотерапія
Вісцеральна терапія
ЛФК