Інклюзія ЮНЕСКО
Дата: 06.09.2022 11:45
Кількість переглядів: 85
ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби дітей через забезпечення їхньої участі в освітньому процесі, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».
Інклюзія – це процес
Її слід розглядати як постійний нескінченний пошук якнайкращих способів реагування на людську різноманітність. Це — навчання того, як жити, приймаючи всі відмінності, і вчитися, виходячи з цього.
Інклюзія пов’язана з визначенням і подоланням бар’єрів.
ому вона включає накопичення, класифікацію й аналіз інформації з різних джерел із метою планування поліпшень у політиці й практиці.
Інклюзія — це присутність, участь і досягнення всіх дітей.
Присутність означає те, «де діти навчаються і як часто вони відвідують заклад освіти».
Участь – це рівність в отриманні досвіду в стінах школи, садочку.
Інклюзія акцентує увагу на тих групах дітей, які більше схильні до виключення.
Це означає — відповідально моніторити ті групи, які статистично знаходяться в зоні більшого ризику, а також, за необхідності, — робити кроки, щоб забезпечити їхню присутність, участь і досягнення в системі освіти.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)